Na seznam článků     Na hlavní stránku  

Kdo může za konflikty s cikány ?

WM [08.01.2012]


V poslední době antirasisté a levičácký humanisté produkují články obhajující cikány v tom smyslu, že na vině je prý diskriminace, kapitalismus, krize a vládní škrty. Cikáni jsou prý jen zástupným problémem. Cikáni prý nejsou naši nepřátelé. Problémy s cikány prý jsou uměle vyvolané, aby odvedly pozornost od politiky.


Vezměme si mačetový útok - cikáni obtěžují v baru, obsluha se ohradí, za chvíli do podniku naběhne skupina agresivních cikánů s mačetami a sekají do bílých hostů. Kdo jiný za tohle může, než sami cikáni ?
Útok na mladý pár z 30.10.2011 - nezletilí cikáni sedí na lavičkách a vidí kolemjdoucího bílého kluka s jeho dívkou, pokřikují na ně a pak brutálně zaútočí.
Novoroční útok z Tanvaldu - dva cikáni vidí osamělého důchodce, zaútočí nožem, kopají do něj, až důchodce vytáhne zbraň a jednoho cikána zastřelí. Kdo jiný za tohle může, než sami cikáni ?


Chorý mozek xenofilního levičáka ale bude plodit závěry, že za tyto koflikty mohou všichni ostatní, jen ne "utlačovaná" cikánská menšina a jejich mentalita.

Chudoba cti netratí



Mnozí naši předkové žili dlouhá staletí v relativně větší chudobě, než dnešní cikáni. Většina národa žila na venkově a živila se těžkou zemědělskou prací, aby si zajistila chudou stravu a střechu nad hlavou. Děti na vsích běžně chodily bosé a maso pro ně byla vzácnost (poznámka: všichni dnešní cikáni mají boty a oblečení a obezita z nadbytku jídla je u cikánů častým jevem).


Naši předkové často žili v chudých obydlích namačkáni v jedné místnosti a dům sdíleli s hospodářskými zvířaty. Přesto nejsou ze starých dob zmínky o vysoké míře kriminality v tehdejší bílé společnosti. Ba naopak, historické prameny vypovídají o větší soudržnosti a morálce v tehdejších obcích a chudém venkově.


Chudoba není příčinou kriminality. Příčinou kriminálního chování je charakter jedince, příčinou zvýšené kriminality u cikánů je jejich geneticky podmíněná, odlišná mentalita, prokazatelně nižší inteligence a jejich způsob života, nekompatibilní s naším.

Závěr



Současná vládní politika si zaslouží kritiku. Globalizační kapitalismus a další škodlivé internacionalismy, jako multikulturní lidskoprávní levičáctví, si zaslouží radikální opozici. Ale za problémy s cikány nemůže nikdo jiný, než sami cikáni a ti, kteří je fanaticky obhajují a tím živí nenávist.


Konflikty s cikány tu byly od chvíle, co se cikáni na našem území objevili. Konflikty s cikány tu byly i před rokem 1989, jen se o nich nepsalo. Konflikty a cikánský parazitismus tu budou za jakékoliv vlády, v dobách růstu i v dobách krize. A tyto konflikty budou nabírat na intenzitě s tím, jak cikánská populace roste.


Cikáni jsou problém a tento problém bude existovat, dokud tato importovaná menšina bude žít na našem území.